top of page
חיפוש

סיפור אישי: איך להיות שולט טוב

מופאסה משתף אותנו בתהליך הלימוד שעבר בדרך להיות שולט טוב. איך לא להתבלבל בין שליטה לבין זלזול, איך בונים מרחב בטוח, מה הדברים שחשוב לשים אליהם לב במהלך הסשן ומדוע מה שקורה אחרי הסשן חשוב לא פחות מהסשן עצמו. קריאה מומלצת לשולט המתחיל וגם לנשלטים.

מאת מופאסה


אני בוחר לשתף בדברים שלמדתי כי אולי זה יסייע כאן למישהו, אני יודע שאם הייתי קורא משהו דומה לפני מספר שנים היו נחסכות ממני כמה שנות לימוד. כמובן שאין דרך אחת, ולכל אחד מתאימים דברים אחרים, אני יכול רק לשתף מניסיוני.


אני יכול להעיד על עצמי שעד לפני שנתיים לא הייתי שולט טוב. פיספסתי עקרונות בסיסיים - בלבלתי שליטה והשפלה עם זלזול, הקשבתי יותר למילים של הנשלט מאשר לשפת הגוף שלו ונראה לי שקצת פחדתי מזה.

היו בעיקר סטוצים קצרים, חסרי תחושת קירבה, שמשאירים תחושת "היה עדיף לעשות ביד" אחרי.


עם הזמן למדתי כמה דברים. הראשון שבהם הוא לתת כבוד לאדם השני. בכל מצב ובכל סיטואציה. השני הוא לייצר עבורו מרחב בטוח, לתת לו להבין שהוא בשליטה, שהוא יכול להפסיק מתי שירצה ושהבחירה בידיים שלו. זה אולי נשמע טרוויאלי, אבל לצערי אנחנו שומעים המון סיפורים בהם נהגו אחרת.


היום הדברים נראים אחרת. סטוץ אצלי היום בקלות נמשך 3-4 שעות. גם 7-8 שעות לא נחשב יוצא דופן. מבחינתי הכיף שלי הוא לקרוא את האדם שמולי, להבחין במסכות ושכבות ההגנה ולהפשיט אותן ממנו אחת אחרי השניה. לתת לו לשים את הראש על החזה שלי ולהרגיש בטוח, ומשם השמיים הם הגבול.


ברגע שאדם מרגיש שרואים אותו ושהוא בידיים בטוחות, הוא הרבה יותר משוחרר, הוא פתוח לדברים חדשים ומוכן ללכת רחוק יותר ממה שהלך אי פעם. פתאום כל בחור ונילי משחרר את התשוקות הנסתרות שלו וזורם למשחקי שליטה וסשן נהדר.

פולסום ברלין | התמונה להמחשה ואינה קשורה לכותב

המושגים הללו לא נעלמים בתוך התשוקה של הסקס, אלא ממשיכים במהלכו. לקרוא את שפת הגוף של הנשלט, למצוא את הנקודות שנעימות לו, לבחון את הגבולות שלו, ולדבר איתו על מה שהולך להיות, בין אם בע"פ ובין אם באמצעות העיניים או כל איבר גוף אחר. הכימיה והחיבור הללו הופכים את החוויה להרבה יותר תשוקתית ומסעירה.


הקלוז׳ר של הסקס חשוב לא פחות. הכבוד לא נעלם ברגע שגמרת, אלא ממשיך הלאה גם לרגעים שאחרי (כולל לא להיעלם/להתעלם כשהוא שולח הודעה אלא לדעת להגיד לא מתאים).


רוב הפרטנרים שלי צעירים, לעיתים זו גם פעם ראשונה שחוו שליטה. אישית חשוב לי מאוד שיבינו את החשיבות של כבוד ומרחב בטוח, על מנת לנסות לחסוך מהם סיטואציות פחות נעימות בעתיד.


שיהיה לכולנו סקס מדהים שירים אותנו לגבהים חדשים ❤


שליטה. השפלה. כאב. עינוג. כבוד.

bottom of page