top of page
חיפוש

ראבר (Rubber) - פטיש בגדי גומי


מה מיוחד בלבישת פרטי לבוש שעשויים מגומי? מה חשוב לדעת על בגדי גומי ואיך מטפלים בבגדי גומי? כל מה שצריך לדעת על פטיש גומי

מאת: ETRubber ומערכת אתר קשורים

JuteBunny
חליפת גומי ומסכה. ETRubber

פטיש גומי או פטיש לאטקס הוא משיכה לאנשים שלובשים לבוש גומי, או במקרים מסויימים אף משיכה לפרטי הלבוש עצמם.


אוהבי לבוש גומי רבים מתארים חוויה שבה הם מרגישים שלבוש הגומי הוא העור השני שלהם. זאת כיוון שהלבוש צמוד כל כך לעור, נע יחד עם תנועות הגוף והמגע שלו עוטף ומיוחד.


אוהבי הגומי גם אוהבים את המראה המבריק את החומר, את הריח שלו ואפילו את הצליל שהוא משמיע בזמן תנועת הגוף.


לבוש גומי יכול לבוא בשלל צורות ופריטי לבוש: מכנסיים, חולצות, גופיות, תחתונים, מסיכות, ריתמות, כפפות, מחסומי פה, כיסויי עיניים, כובעים, או כל פריט לבוש אחר.



שאלנו את אחד מחברי קהילת אתר קשורים, שאוהב ללבוש גומי, מה מושך אותו בזה. הוא שיתף אותנו בתחושות ובחוויות שלו בעת לבישת גומי:

האמת שאני אוהב ללבוש לאטקס כי הוא גורם לי להיראות סקסי. המראה המבריק שלו זה אחד הדברים היפים להסתכל עליהם. הצליל שהוא משמיע הוא כל כך מיוחד וסקסי. כשאני לובש גומי, אני מרגיש כל מילימטר של תזוזה. הגוף הופך להיות כל כך רגיש לכל מה שמבחוץ, כשכל מגע הוא מורגש ממש.
אחרי שיצאתי לטייל עם לאטקס, הרגשתי שאני לובש את העור שלי, הוא זז יחד איתי. אתה לא מרגיש את המשקל שלו, אלא את הקלילות שבו. התחלתי להסתכל על עצמי בצורה סקסית יותר. יש בו המון צדדים חיוביים לאופן שבו אני רואה את עצמי איתו.
לאטקס גורם לי לבטל את הצד האנושי שבי, במיוחד כשאני לובש חליפת גומי מלאה. זה משהו שמאוד מוצא חן בעיניי. העובדה שהתחלתי להיות גימפ, שעשוע מיני, זה בזכות ההד-ספייס שהגומי מכניס אותי, כשגם הראש מכוסה וגם הגוף מכוסה ואין חלקים אנושיים להסתכל עליהם. אותו דבר כשאני בצד השני. אין דבר אנושי להסתכל. זה צעצוע מין. שזה היה תחושה מאוד מחרמנת.


בתמונה: JuteBunny עם לבוש גומי בברלין


אז אחרי שהבנו למה לבוש גומי הוא כל-כך סקסי וגורם למי שלובש אותו להרגיש מיוחד, כדאי להכיר את סוגי בגדי הגומי וגם לדעת איך לטפל נכון בגומי כדי שהוא יישמר לנו לאורך זמן.


סוגי בגדי גומי

יש מגוון מאוד גדול של ביגוד גומי מהלבשה תחתונה ועד מעילים וחליפות שלמות. הגומי מגיע במגוון רחב מאוד של צבעים ולא רק בצבעים המוכרים: שחור, אדום, צהוב, כחול. למשל גם גם בגוונים של ורוד, ירוק, סגול, לבן וכו'. ישנם גם צבעים בגוון שקוף שמצד אחד רואים הכל אבל רק קצת. מלבד זאת קיימים גם צבעים מטאלים שהם קצת מנצנצים כמו צבעים של כלי רכב. רק צריך לבחור, יש כל כך הרבה סוגים.


הערה חשובה לגבי צבעים בהירים: גומי רגיש למגע של מתכות ולכן בצבעים בהירים כמו לבן ושקוף אסור שהבגד יבוא במגע עם מתכת. מגע עם המתכת משאיר סימן שלא ניתן להוריד אותו, כפי שניתן לראות בדוגמאות בתמונה.






עובי בגדי גומי

הגומי מגיע בכמה עוביים שונים:

  1. 0.4 מ"מ – עובי ברירת המחדל לבגדי גומי.

  2. 0.25 מ"מ

  3. 0.3 מ"מ

  4. 0.5 מ"מ

  5. 0.6 מ"מ

  6. 0.8 מ"מ

  7. 1.0 מ"מ

  8. 2.0 מ"מ

  9. 3.0 מ"מ

לבגדים וחליפות לרוב משתמשים בעובי 0.4 או 0.6 מ"מ.



ETRubber

איך יודעים איזה עובי כדאי לקחת?

תלוי איזה סוג של בגד אתם רוצים. אם אתם רוצים בגד צמוד מאוד מומלץ לקחת את עובי ברירת המחדל 0.4 מ"מ, הוא מספיק אלסטי ויהיה צמוד מבלי לעצור את זרימת הדם. למי רוצה הרגשה סגורה יותר ניתן לקחת 0.6 מ"מ, אך במקרה זה כדאי לוודא שהבגד תואם את מידות הגוף שלכם. אם הבגד קטן מידי בעובי 0.6 מ"מ הבגד יהיה לוחץ מידי ולא נוח, יעצור את זרימת הדם ובסוף הבגד לא יישאר בארון כי לא תאהבו אותו.


לבגדים לא רפויים או רחבים ניתן לקחת עובי 0.8 מ"מ ומעלה בלי שום בעיה, רק צריך לקחת בחשבון שככל שגומי עבה יותר, הוא יקר יותר.


בעובי 1.0 מעלה משתמשים בעיקר לאביזרים כגון הרנסים, קולרים, אזיקים וחגורות.


עובי 0.25 משמש לבגדים, אך נדרשים להיות עדינים מאוד וזהירים כאשר לובשים בגד בעובי זה מכיוון שהוא דק מאוד, עדין ונקרע בקלות. מספיק שהציפורניים קצת ארוכות או מגע עם חפץ (לא חייב חד) הגומי יקרע. היתרון בעובי 0.25 מ"מ הוא שהוא אלסטי יותר וכמעט לא מורגש על הגוף, ובקיץ של ישראל פחות חם.



ETRubber

איך לדאוג לבגדי הגומי

אחרי שקנינו/הזמנו בגדי גומי, צריך לדעת איך לאחסנם וכיצד ללבוש אותם כך שנשמור עליהם והם יחזיקו לאורך זמן. הרי הוצאנו לא מעט כסף עליהם.


הכלל הראשון והבסיסי: אסור לחשוף את הגומי לאור השמש לאורך זמן, כלומר לא לשאיר את הגד חשוף לשמש במשך ימים. זה פוגע במרקם של הגומי. חשיפה ארוכה תגרום למראה עכור ומחוספס של הגומי ולא ניתן לתקן זאת בשום צורה.


שטיפה לאחר לבישה

לאחר שלבשנו את בגד הגומי שלנו, אם זה לסשן או סתם בשביל הכיף, מומלץ לשטוף את הבגד מכיוון שהעור שלנו מפריש שומנים, במיוחד אם הזענו בתוך הבגד. הזיעה שלנו היא חומצית ולא מיטיבה עם הגומי.


כדי שהגומי שלנו יחזיק במשך שנים, נדרש לנקות אותו לאחר כל שימוש בסבון או בשמפו (גם יום יומיים אחרי השימוש זה גם בסדר). לא מומלץ להשתמש בתחליב רחצה מכיוון שהוא לא ממיס שומנים כמו סבון או שמפו.


ישנם גם סבונים ייעודיים לשטיפה וניקוי של הגומי. אני אישית לא רואה ממש הבדל בינם לבין סבון גוף. הם עושים את אותה עבודה. סבון יעודי לניקוי הגומי יקר מאוד: כ-120 ש"ח ל-250 מ"ל.


יש שתי דרכים לשטוף את בגד הגומי:

  1. במקלחת - שיטה נחמדה מאוד שגם עוזרת לפשוט את הבגד, במיוחד כשמדובר בבגד צמוד מאוד או בחליפה שלמה. כשהבגד עוד עלינו במקלחת, מרטיבים קצת את הבגד עם מים, ואז מסבנים את הבגד על הגוף, בחלקו החיצוני והפנימי של הבגד. שוטפים במים ועל הדרך פושטים את הבגד. יש לוודא שכל הסבון ירד מהבגד ולייבש.

  2. בדלי מלא מים או בכיור או באמבטיה - מוספים סבון גוף או שמפו (לא תחליב רחצה), מערבבים את הבגד במים והסבון במשך וחצי דקה דקה, יש לוודא שהמים והסבון נכנסים גם לחלקו הפנימי של הבגד. לאחר מכן שוטפים טוב טוב את הבגד עם מים עד שכל הסבון נשטף מהבגד ולייבש.

איך יודעים שניקנו את בגד הגומי שלנו כמו שצריך?

לאחר השטיפה, אם הגומי נדבק לעצמו המשמעות היא שניקנו את כל השומנים מהגומי ועשינו עבודה טובה. אם המצב לא כך, מומלץ לחזור על פעולת הניקוי. לאחר השטיפה יש לאחסן את הבגד.



בתמונה: JuteBunny עם לבוש גומי ומסיכת גומי בתל אביב

אחסון

יש כמה דרכים לאחסן את בגדי הגומי.

  1. הדרך האידיאלית והטובה ביותר היא לפזר מעט טלק (אין צורך בכמות גדולה) בחלקו החיצוני והפנימי של הבגד. לאחר מכן קיפול הבגד והכנסתו לתוך שקית ניילון נקייה. להקפיד להשתמש בשקית שאין שיש בא שאריות אוכל או משהו שומני.

  2. הברקה של בגד הגומי בעזרת ויוישיין (vivishine) ולאחר ייבוש המים קיפול הבגד והכנסתו לתוך שקית ניילון. מומלץ להשתמש בשקית ניילון חדשה עם פס סגירה כדי למנוע כניסה של לחות לתוך השקית. מי שרוצה לתלות את בגד הגומי בארון ניתן לתלות אותו על קולב עץ או פלסטיק בלבד (לא מתכת במיוחד שמדובר בצבע בהיר) ולאחסן בתוך שק ניילון לאחסון חליפות.



ETRubber

בטיחות בגומי

הגומי הוא לא חומר שמאפשר לגוף להתאוורר ולנשום וכתוצאה מכך הגוף מזיע יותר מהרגיל, במיוחד עם נמצאים במקום לא קר. הזעה רבה גורמת לגוף לאבד נוזלים בקצב מוגבר. לכן, כשלובשים גומי מומלץ לשתות הרבה מים כדי לפצות על איבוד הנוזלים המוגבר.


עכשיו כשאתם יודעים הרבה יותר על גומי, זה הזמן להנות מהפטיש הסקסי הזה!


שתפו אותנו מניסיונכם

מה דעתכם על פטיש ראבר? הגיבו פה בעמוד. אתם מוזמנים לשתף מניסיונכם ולכתוב טיפים נוספים. אם יש לכם תמונות, אתם יכולים להעלות אותם כאן (בהסכמת המצולמים והצלם כמובן).


ועוד משהו...

אין להתייחס לתוכן בפוסט הזה כייעוץ או כהמלצה. יש להפעיל שיקול דעת ולהימנע מפעולות העלולות לגרום נזק. האחריות היא עליכם! אתר קשורים לא אחראי למה שאתם עושים על סמך מידע שקראתם בו.


מצאתם טעות?

מצאתם טעות בכתבה? אתם חושבים שהיא לא מלאה? עזרו לנו לשפר את הערך. כתבו לנו


רוצים לכתוב תוכן לאתר?

יש לכם משהו להגיד? רוצים לכתוב על תחום שאתם אוהבים? מעוניינים לספר על חוויה שעברתם? תהיו בקשר

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page