top of page
חיפוש

ריהוט אנושי (Forniphilia)

שולטים רבים אוהבים להשתמש בנשלט שלהם כהדום לרגליים, אך לא הרבה יודעים שמדובר בתחום BDSM שלם שאפילו זכה לשם – Forniphilia, או בעברית "ריהוט אנושי". התחום עוסק בהפיכת גוף הנשלט לפריט ריהוט אנושי – החל מהדום, דרך שולחן אוכל או מוצג ראווה לקישוט, ועד לאן שהדימיון יכול להוביל.

מאת Boundy

כיסא אנושי | Photo by Jute.bunny

בדרך כלל, לצורך הפיכת נשלט לפריט ריהוט, עושים שימוש גם בקשירה. ברוב המקרים, הנשלט ישמש כרהיט כשהוא עירום. דרך קלה יחסית להפוך נשלט לרהיט כלשהו היא פשוט לקשור אותו לאחד – למשל, לשולחן, ואז להשתמש בשולחן כרגיל כאילו אין מישהו שקשור מעליו. אולם, היצירתיים במיוחד יצליחו ליצור פריטי ריהוט מגופם של הנשלטים שלהם בלבד. לרציניים בקטע - אצל יצרנים שונים של ציוד סקס ניתן להשיג אביזרים כמו מגשים שנקשרים מעל גבם של נשלטים (כשהם על ארבע) ואף מתקבעים באמצעות באט-פלאג.



הדום אנושי

כאשר הופכים נשלט לפריט ריהוט, הכוונה היא להשאיר אותו במצב הזה כמה שיותר זמן. הרהיט האנושי יכול לשמש את השולט לבדו, או אף את חבריו שהוא מזמין לארוחה משותפת או ערב חברתי. תהיו בטוחים שעבור הנשלט זו תהיה חוויה מסעירה ומשפילה במיוחד.


בסשן Forniphilia, הנשלט נדרש לסבלנות ולכניעה מוחלטת – משום שחוץ מלהיות מקובע כרהיט, לא ייעשה בו שום שימוש אחר. השולט בסשן כזה צריך להיות מסוגל להתנהל כרגיל ולהמשיך בטבעיות בסדר יומו – למרות העובדה שיש אצלו בבית רהיט אנושי.


מבחינת בטיחות, כל כללי הקשירה הבטוחה חלים גם כאן ונדרש להקפיד עליהם. כמו כן, יש להגדיר מילת ביטחון או סימן ביטחון שבהם הנשלט יכול להשתמש אם משהו אינו כשורה.



שתפו אותנו מניסיונכם

מה דעתכם על ריהוט אנושי? הגיבו פה בסוף העמוד. אתם מוזמנים לשתף מניסיונכם ולכתוב טיפים נוספים. אם יש לכם תמונות, אתם יכולים להעלות אותם כאן (בהסכמת המצולמים והצלם כמובן).


ועוד משהו...

אין להתייחס לתוכן בפוסט הזה כייעוץ או כהמלצה. יש להפעיל שיקול דעת ולהימנע מפעולות העלולות לגרום נזק. האחריות היא עליכם! אתר קשורים לא אחראי למה שאתם עושים על סמך מידע שקראתם בו.


מצאתם טעות?

מצאתם טעות בכתבה? אתם חושבים שהיא לא מלאה? עזרו לנו לשפר את הערך. כתבו לנו


רוצים לכתוב תוכן לאתר?

יש לכם משהו להגיד? רוצים לכתוב על תחום שאתם אוהבים? מעוניינים לכתוב פוסט על חוויה אישית שעברתם? תהיו בקשר

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page