top of page
חיפוש

חניטה (Mummification)

מבחינה היסטורית, חניטה היא תהליך של הכנת הגוף לקבורה במטרה לשמרו כמומיה לאורך זמן. ניתן לראות מומיות שהשתמרו במירב המוזיאונים המפורסמים בעולם. בפוסט הזה לא נעסוק בחניטה כהכנה לקבורה, אלא בחניטה כפרקטיקה של בדס"מ.

מאת סב-סטיאן


Photo by ProperBondage | חניטה בשילוב שעווה חמה

חניטה למטרת בדס"מ מערבת הגבלת תנועה מוחלטת של גוף הנשלט, התמסרות מוחלטת והשגת שליטה מלאה של השולט. בדרך כלל האיברים המיניים של הנשלט כמו איבר המין, פי הטבעת והפטמות נשארים חשופים בתום תהליך החניטה.


יש משהו משותף בין סשן בדס"מי לבין מדיטציה. להיות במומיה זאת החוויה הזו בשיא. אי אפשר לראות כלום, אי אפשר להזיז כלום, תחושת הזמן הולכת לאיבוד. הגבלה התנועה של גוף הנשלט היא מוחלטת וכך השולט משיג שליטה מלאה. בדרך כלל האיברים המיניים של הנשלט כמו איבר המין, פי הטבעת והפטמות נשארים חשופים עם סיום תהליך החניטה.


עם הזמן הגוף של הנשלט מתחיל לכאוב, לא מגירוי חיצוני אלא מבפנים, מחוסר היכולת לזוז. ואז העבודה היא עבודה פנימית על ההתבוננות בכאב הזה ועל ההתאפקות עד לרגע שמבקשים להשתחרר. שחרור ממומיה הוא בפני עצמו תהליך שלוקח זמן, ומחייב להחזיק מעמד עם הכאב עוד ועוד. בקיצור – לא לאנשים שעשויים להיכנס לחרדה או ללחץ.


ישנם חומרים שונים שבהם ניתן להשתמש לחניטה. הנפוצים ביותר הם ניילון נצמד וגאפר טייפ (שימוש בשניהם יוצר את השילוב המושלם). חומר נוסף שיכול לשמש לחניטה הוא רצועות גומי, שמאפשרות להפעיל לחץ גדול יותר מהחומרים האחרים. ניתן להשתמש גם בגבס, אם כי זהו חומר יקר והחניטה באמצעותו לוקחת הרבה מאוד זמן.


זה גם המקום לציין שחניטה היא אולי פרקטיקת הבדס"מ הכי לא אקולוגית וידידותית לסביבה בגלל כמות הזבל הלא מתכלה שהיא מייצרת אחרי הסשן.


מה צריך לסשן חניטה

ניילון נצמד, עדיף תעשייתי שמשמש לאריזת משלוחים אבל אפשר גם ניילון נצמד של מטבח.

גאפר טייפ בקוטר של 4-5 ס"מ. אפשר במספר צבעים לאסתטיקה.

מספריים עם קצוות כהים, עדיף מספרי חובשים (אסור להשתמש במספרים עם קצוות חדים מחשש לפציעה).


ניילון נצמד שמשמש לאריזת משלוחים

תהליך החניטה ובטיחות

עיקר החניטה נעשה כשהנשלט עומד, ואז יש השלב של ההשכבה שלו. יש להתחיל לעטוף את הנשלט באמצעות הניילון הנצמד כשהוא עומד לפני המיטה. אין להשתמש בגאפר טייפ ישירות על הגוף ובטח לא על אזורים שעירים, אלא להשתמש בו רק על גבי הניילון הנצמד. יש להקפיד על חניטה לא לוחצת מדי באזור החזה, שתאפשר לבית החזה לעלות ולרדת וכמובן בלי שום לחץ על הגרון.


כשעוטפים את הרגליים יש לדאוג לשיווי המשקל של הנשלט מכיוון שהרגליים שלו צמודות. בכל אופן, להזכיר לנשלט שאם הוא מאבד שיווי משקל, המיטה נמצאת מאחוריו. מומלץ לשים ניילון-בועות (פצפצים) בין הברכיים.

רגע לפני ההשכבה על המיטה | צילום באדיבות סב-סטיאן

כשמשכיבים את הנשלט על המיטה, יש להקפיד על ראש מוגבה טיפה, באופן שמקל על בליעת רוק אבל לא מקשה על נשימה. יש לדאוג לפתחי נשימה טובים לאף ולפה, השולט חייב להיות עירני מאוד ולהישאר צמוד לנשלט כל הזמן עם מעקב אחרי הנשימה של הנשלט ובכלל מצבו. תשומת לב מיוחדת לבעיות של לחץ דם נמוך ולמצבים של נימול.

הראש מוגבה מעט באמצעות כרית. דרכי הנשימה פתוחים | צילום באדיבות סב-סטיאן

אסור להירדם (!!) לא כשולט ולא כנשלט. הירדמות יכולה להסתיים בנזק בלתי הפיך ואף במוות. אין לצרוך אלכוהול או סמים (לרבות פופרס) לפני או במהלך הסשן. השולט חייב להיות בבקרה מלאה על הנשלט והנשלט חייב להיות מסוגל לתקשר באופן ברור במהלך כל הסשן.


אפשר להשתמש במסקינטייפ במגוון צבעים יכול ליצור אפקט אסתטי מאוד. שווה לצלם, כי החנוט (וגם אנחנו פה בתגובות) נרצה לראות איך זה נראה.

שימוש במסקינטייפ צהוב וכחול

טיפים לשעשועים: בשלב החניטה להשאיר את הזין והפטמות חשופים למשחקים (אפשר גם שהשולט ירכב על הזין של הנשלט), ורק אחרי שהגיע למיצוי אפשר לסגור גם אותם ולעבור לשלב המדיטטיבי שתואר קודם. כמובן, החניטה היא השיא והסוף של סשן שמוביל אליה בהדרגה.

פתחים בפטמות ובאיבר המין | צילום באדיבות סב-סטיאן

אם מכסים את הפה, יש לוודא שהנשלט יכול לנשום דרך האף | צילום באדיבות סב-סטיאן

דילדו או באט-פלאג כשהנשלט חנוט

הגבלת זמן

החניטה מוגבלת בזמן. אין לחנוט לתקופה ממושכת, דבר שיכול להוביל לאיבוד נוזלים רב, עליה בקצב דפיקות הלב ואף לדום לב.


שחרור מהחניטה

השחרור מהחניטה נעשה על ידי גזירת הניילון הנצמד והגאפר טייפ באמצעות מספרי החובשים (שחייבים להיות זמינים ונגישים במהלך כל הסשן). יש להיזהר לא לפצוע את הנשלט בזמן השחרור.


חשוב להתיר את הנשלט באיטיות. נשלטים רבים מתארים את תהליך השחרור כתחושה שמסירים מעליהם את שכבת המגן והם מרגישים חשופים ופגיעים.


אחרי השחרור מהחניטה, צריך לזכור שהגוף של הנחנט כואב ונוקשה. יש לחבק את הנשלט ולתת לו תחושה שהוא מוגן ובידיים טובות. מומלץ גם לתת לנשלט עיסוי מפנק.


שתפו אותנו מניסיונכם

מה דעתכם? הגיבו פה בסוף העמוד. הייתם נשלטים בסשן חניטה? שתפו אותנו כאן בתחושות שלכם בזמן הסשן ומה חשוב לכם מצד השולט. יצא לכם לחנוט מישהו? מוזמנים לכתוב טיפים נוספים. אתכם יכולים גם לשתף תמונות מחניטות שבהן השתתפתם (בהסכמת המצולמים והצלם כמובן).

ועוד משהו...

אין להתייחס לתוכן בפוסט הזה כייעוץ או כהמלצה. יש להפעיל שיקול דעת ולהימנע מפעולות העלולות לגרום נזק. האחריות היא עליכם! אתר קשורים לא אחראי למה שאתם עושים על סמך מידע שקראתם בו.


מצאתם טעות?

מצאתם טעות בכתבה? אתם חושבים שהיא לא מלאה? עזרו לנו לשפר את הערך. כתבו לנו

רוצים לכתוב תוכן לאתר?

יש לכם משהו להגיד? רוצים לכתוב על תחום שאתם אוהבים? מעוניינים לכתוב פוסט על חוויה אישית שעברתם? תהיו בקשר

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page